ChatGPT 5 bate la ușă?

[#52] Avatar de client + Midjourney Alpha

Together with

Salutare și bun venit la Ai Ai Ai Marketing!

Doza ta de știri, strategii, tactici și unelte AI pentru marketing și business digital.

Ce avem pe ordinea de zi:

📰 [Știri] ChatGPT 5 bate la ușă?

💡 [Prompts] Avatar de client

🛠️ [Unelte AI] Avatar cu Midjourney

📽️ [Video] Provocare AI - Ziua 6/30

📰 [Știri] ChatGPT 5 bate la ușă?

OpenAI își continuă eforturile de a revoluționa industria AI, explorând colaborarea dintre oameni și mașini prin noi tehnologii și abordări.

Într-un interviu recent, CEO-ul OpenAI, Sam Altman, a subliniat importanța datelor de înaltă calitate pentru antrenarea modelelor de AI.

Altman a confirmat că OpenAI are suficiente date pentru următoarea iterație după GPT-4 și explorează generarea de date sintetice pentru a testa noi metode de antrenare.

Întrebarea principală, potrivit lui Altman, este cum pot sistemele AI să derive mai multă învățare din mai puține date, subliniind necesitatea eficienței în utilizarea datelor disponibile.

Mai multe detalii aici (link).

Dacă înțelegi lumea mai bine din grafice și reprezentări vizuale decât din texte lungi, vei îndrăgi sponsorul acestei ediții.

Visual-based newsletter on business and tech

Bay Area Times is a visual-based newsletter on business and tech, with 250,000+ subscribers.

Sign up with one click.

📰 Mai multe Știri:

🔸 AI prevede aproape 1 milion de noi antibiotice (link)

🔸Kuaishou lansează un nou rival pentru Sora(link)

🔸"Stable Audio: Design de Sunet AI Open-Source" (link)

🔸 Microsoft aduce modificări noii funcții AI Recall (link)

🔸Se pare că WWDC-ul Apple se concentrează în întregime pe Inteligența Apple (link)

🔸 Companiile tehnologice sunt de acord să creeze un limbaj comun pentru cipuri (link)

💡 [Prompts] Avatar de Client

Prompt:

Am sa-ti spun mai multe despre mine si avatarul meu de client. Ca ulterior să mă poți ajuta.

Avatar: [owneri de agenții de marketing]

Context: [ofer servicii de consultanță și un program care îi ajută pe ownerii de agenții de marketing să-și eficientizeze echipele prin integrarea AI. Asta înseamnă mai mult profit per client și mai mulți clienți care pot fi serviți cu aceeași echipă. Practic echipele din agenție intră în program ca într-un tunel și ies pe cealaltă parte mai eficienți, gata să producă mai mulți bani pentru ownerul de agenție.]

Fa-mi un rezumat al contextului, ca să mă asigur că ai înțeles. Și spune-mi părerea ta despre afacerea mea și avatar.

Rezultat:

Aici este o sesiune de ChatGPT în care am dezvoltat mai mult rezulltatele: https://chatgpt.com/share/b174d925-5265-46c1-8038-181e364ec7cb

🛠️ [Unelte AI] Avatar cu Midjourney

Salutare! Rareș aici, cu unealta săptămânii - Midjourney.

Mai exact: cum faci un avatar cu Midjourney.

Eu am folosit versiunea din site-ul lor, Midjourney Alpha.

Cam acesta a fost procesul:

Pasul 1: Dacă vrei sa faci cu fața ta, ar treui să îți faci niște poze, undeva de la jumătatea corpului în sus și în vreo 3 poziții (4-5 poze sunt destule).

Pasul 2: Intri în Midjourney Alpha și încarci în zona de prompt imaginile cu tine.

Pasul 3: selectezi să fie caracter de referință (săgeata din imagine) imaginile și apoi scrii un prompt care să genereze un avatar, fie că e animat sau realistic.

Vrei să vezi și un video cum să faci asta?

Am pregătit un tutorial pas cu pas aici 👇

📽️ [Video] Provocare AI - Ziua 6/30

A trecut o săptămână de când am început provocarea AI cu comunitatea mea din AI Marketing Catalyst.

Am primit feedback super bun și lumea e entuziasmată. Așa că am decis să încarc 6 din cele 30 de provocări și online. Câte una în fiecare newsletter din următoarea perioadă.

În video-ul de mai jos am ales una dintre cele mai importante aspecte dintr-un business.

Avatar & Customer Journey. Vizionare plăcută și spor la experimentat!

Cheers! 🍻

P.S. Dacă îți place acest newsletter, împărtășește cu prietenii sau colegii
👉️ «AICI» 👈️ 

Reply

or to participate.