• Thrive Codex
  • Posts
  • Consiliul Celor Noua & Bibliotecarul Tău Personal

Consiliul Celor Noua & Bibliotecarul Tău Personal

Dezvolta-ti abilitatile cu viteza luminii folosind ChatGPT

Salutare și bun venit la o nouă ediție Ai Ai Ai Marketing. 🤖

Doza ta săptămânală de știri, strategii, sfaturi și trucuri aplicabile din lumea AI.

Piperată cu meme-uri și referințe din istorie, gaming, filme sau alte hobby-uri dubioase în care mi-am “investit” zeci de mii de ore.

*Meme luat cu japca de pe net*

Azi vom vorbi despre învățare.

Și cum tehnologia AI îți pune la dispoziție toate uneltele ca să îți dezvolți abilitățile și mintea cu viteza luminii.

Ce avem pe ordinea de zi:

  • Consiliul Celor Nouă - Versiunea ChatGPT

  • Lista AI a săptămânii

  • Bibliotecarul tău personal

  • Tweet-ul Săptămânii - RubyAI, Mind Meets Machine

Consiliul Celor Nouă - Versiunea ChatGPT

Pe lângă conceptul de mastermind, Napoleon Hill le recomandă celor care vor să-și dezvolte abilitățile, gândirea și caracterul să-și creeze propriul consiliu imaginar.

Cu mult înainte de a fi scris vreodată o linie pentru publicație sau de a încerca să țin un discurs în public, mi-am format obiceiul de a-mi remodela propriul caracter, încercând să imit pe cei nouă oameni ale căror vieți și opere m-au impresionat cel mai mult. Acești nouă oameni au fost: Emerson, Paine, Edison, Darwin, Lincoln, Burbank, Napoleon, Ford și Carnegie. În fiecare noapte, pe parcursul multor ani, am organizat o întâlnire imaginară a Consiliului cu acest grup pe care l-am numit "Consilierii mei invizibili".

Napoleon Hill

Aici găsești fragmentul complet care descrie gândirea lui Napoleon Hill legată de consiliu.

Deși mi se pare grozavă ideea, trebuie să recunosc că n-am aplicat-o niciodată.

Probabil din lene mai mult decât din lipsă de imaginație.

Indiferent care ar fi obstacolul pentru tine, dacă vrei să încerci ideea lui Napoleon Hill, îți recomand să experimentezi cu acest prompt în ChatGPT.

- Prompt Consiliu Celor Nouă -

“I want you to act like the board of advisors for my life. I will name the 9 people or fictional characters I want on my board and I will run every big decision by this board, expecting the opinion of each of the members, judging by their values and world view.

These are the 9 characters: [introdu numele persoanelor/personajelor]

Reply in a separate line for each character.

The first thing I want the boards council on is [introdu prima solicitare]

În cazul meu, prima solicitare a fost următoarea- “The first thing I want the boards council on is how to train and improve my discipline. I am finding it way harder to do hard things or stick to a plan than I used to a few years ago.”

Iar membrii consiliului îi vezi în screenshot-ul de mai jos, împreună cu răspunsul.

Dacă dorești, poți solicita răspunsul în limba română.

Lista AI a săptămânii

Bibliotecarul tău personal

Dacă tot suntem la capitolul învâțat și dezvoltare personală, uite un prompt super tare.

“Ești cel mai deștept bibliotecar și ai la îndemână toate cărțile scrise. Îți voi pune câteva întrebări, iar tu trebuie să răspunzi cu pasaje relevante din cărți pentru toate aceste întrebări. Oferă răspunsurile tale în format tabelar. De exemplu - Pasaj, numele cărții, cum să-l folosești, învățătură esențială.”

Prima mea întrebare este: [introdu întrebarea ta]

Uite răspunsul la întrebarea: Cum pot să devin un lider mai bun?

Poți să îi soliciți zeci de răspunsuri și referințe.

Pro tip: Dacă e vorba de o abilitate nouă, intră mai întâi pe Learn Path și solicită gratuit un plan de învățare ghidat de A.I.

Uite cum arată răspunsul pe care îl dă aplicația menționată mai sus în 2 minute (conține toate cele 30 zile solicitate de mine, doar că nu am inclus tot cârnatul aici):

Tweet-ul Săptămânii - RubyAI, Mind Meets Machine

Încheiem episodul de azi cu o pastilă care să-ți dea de gândit.

Și care să te facă să înțelegi de ce e vital să fie mai mulți jucători mari în această piață AI.

Ne auzim duminca viitoare.

Cheers! 🍻

Reply

or to participate.