🍀 Editie Speciala - Martisor AI AI AI

Si planurile mele din urmatoarele luni

Salutare!

Cristian Mezei aici. Autorul newsletter-ului AI AI AI Marketing (printre altele).

Dacă tot a venit primăvara, am decis să trimit un e-mail mai special.

La înscrierea în lista mea, pe lângă știrile & strategiile pe care le primești săptămânal și accesul la mega listuța cu unelte, ți-am promis că vei afla primul atunci când lucrez la ceva nou.

Așa că în mesajul de azi vreau să ating 3 aspecte:

1 - Să-ți ofer un mărțișor generat cu AI.

2 - Să-ți spun mai multe despre planurile mele din următoarea perioadă (și de ce te-ar interesa)

3 - Să continui povestea legată de pionierii AI din liga mare, pe care am început-o ieri pe Facebook.

Sună bine? Hai să începem cu mărțișorul.

Prompt: Capture the essence of spring and the Romanian tradition of 'mărțișor'. Envision a serene, sunlit meadow filled with blooming wildflowers, dewdrops sparkling on fresh green grass. Center stage, a delicate ‘mărțișor’, with its red and white intertwined threads symbolizing the renewal and purity of spring, hangs gracefully from a blossoming cherry branch. Butterflies flutter around, and in the background, a traditional Romanian countryside landscape unfolds with rolling hills and a clear blue sky. The atmosphere is filled with warmth, rebirth, and the joyful spirit of early spring, celebrating new beginnings, --ar 16:9 --v 6.0

Dacă ai încercat până acum toate strategiile și toate trucurile posibile pentru a economisi timp în marketing digital și afaceri online, dar nu ai avut succes, vin cu vești bune.

În 16 mai organizez un Live Masterclass de AI Marketing.

Deocamdată știu doar data, subiectul, promisiunea principală și faptul că voi sărbători prin acest eveniment lansarea oficială a ediției 2.0 a programului meu AI Marketing Catalyst (dacă vrei să-ți asiguri un loc la preț early bird, dă-mi un reply aici - încă nu am anunțat în altă parte).

Mai am de conturat detalii, dar vreau să fie o campanie epică.

Următoarele 2.5 luni vor fi ocazia perfectă de level-up pentru tine, mai ales dacă ești fondator de business online, owner de agenție sau freelancer.

Disclaimer: Faptul că mi-a luat 2 ore și 168 de încercări în Midjourney ca să generez imaginea de mai sus în care combin elemente de Doctor Strange, lucrat la laptop și mufa mea (adică fix opusul folosirii eficiente a timpului), e pură coincidență și nu înseamnă că AI nu te ajută să fii mai eficient. 😅

Într-o postare pe Facebook, am menționat ieri că orice fan tehnologie, marketing & AI ar trebui să urmărească pe Social Media aceste două profile:

  • Dharmesh Shah - Chief Technical Officer & Co-fondator Hubspot

  • Kipp Bodnar - Chief Marketing Officer Hubpsot

Apoi am lăsat și o listă cu materialele mele favorite cu cei doi de pe Youtube:

  • episodul "Brainstorming ChatGPT Business Ideas With A Billionaire" al podcastului My First Million (cu Dharmesh)

  • The Growth Strategy That Grew Hubspot To +$30 Billion - Marketing Against The Grain (cu Kipp Bodnar)

Îmi place să aud recomandări de la alte persoane din cercul meu, așa că mi s-a părut firesc să fac și eu asta ocazional.

Ce nu am văzut venind a fost interesul pentru aceste recomandări. Am primit mesaje, întrebări și o mulțime de solicitări să continui subiectul.

Așa că îl voi continua spunându-ți mai multe despre Dharmesh Shah.

Iar la final te las pe tine să decizi dacă merită să-i citești newsletter-ul personal cu aur pur din lumea AI.

  • Dharmesh are o avere de 1.1 miliarde de dolari (self-made). Asta nu ar trebui să-ți schimbe neapărat părerea despre ce scrie, daaaar, face tot ce menționez mai jos și mai fascinant. Pentru că este opusul miliardarilor pe care îi vedem în general.

  • A co-fondat Pyramid Digital Solutions cu fratele lui de 17 ani, când el avea 23 de ani. Dharmesh Shah a crescut compania timp de 11 ani, după care a vândut-o pe milioane de dolari (în 2005).

  • In 2006, a fondat Hubspot împreună cu Brian Halligan.

  • Pe lângă antreprenoriat, zonele de expertiză ale lui Dharmesh sunt: software development, marketing digital și SEO.

  • But wait, there’s more: Dharmesh este încă Chief Technical Officer la Hubspot, dar nu stă în meetinguri, ci se ascunde cu săptămânile și experimentează cu tehnologii noi ca să înțeleagă direct ce caracteristici noi pot construi în produsele lor.

Ce vreau să zic cu tot “fanboying-ul” acesta este că trăim într-o lume fantastică, în care avem acces (gratuit) la mintea unor oameni precum Dharmesh, iar majoritatea oamenilor aleg să se ascundă cu capul în nisip.

Dacă ești în lista mea și ai citit acest mesaj până aici, e clar că nu ești în categoria majorității. Iar pentru asta, te felicit!

Mai jos ai linkul de înscriere dacă vrei să vezi newsletter-ul personal al lui Dharmesh Shah legat de lumea AI.

Proiect care (la fel ca Hubspot) este printre sponsorii AI AI AI Marketing.

Sponsored
simple.ai - The Agent AI newsletterJoin 170,000+ others and learn how to use Agent AI to grow your career or business.

Îți doresc o primăvară magică,

Cristian

Reply

or to participate.